Pamela Rf day 6,7,8

20. ledna 2018 v 21:13 | Barbara |  My Day

Den 6.

Vůbec se mi nechtělo vstávat, odkládala jsem to, až jsem nakonec usnula a probudila jsem se o hodinu později. Popravdě jsem čekala, že budu mit natažené svaly po předešlém dni, kdy jsem se neprotáhla a dala dvě videa za sebou. Asi si moje břicho už navyklo.
Jídelníček byl skvělý. Snídaně ovesná kaše a k obědu moje oblíbené gnocchi se špenátem, smetanou a sýrem. Večeře byla v podobě malého plátku chleba se sýrem rozpečeným. A předtím jsem měla krabí salát. Celý den jsem si jídlo plně vychutnala. A co v práci? Řízla jsem se skalpelem a bolelo to jako čert! A ještě ta dezinfekce! Malém jsem tam sprostě nadávala. Snad se mi to brzy zahojí. Povedlo se mi to zrovna na dlani a nemohu hýbat moc palcem, protože to bolí.
Když jsem začala cvičit s Pamelou a při cvicích, kdy používám nohy, tak jsem cítila, jak je mam2 unavený, skoro natažený. Nevim, jak je to možné, protože jsem nějakou dobu neběhala a ani jsem na nohy necvičila. Video na břicho zvládám skvěle, dokud nepřijdou na řadu boky a prkno. Prostě neovládám půl minuty. Budu muset prkno trénovat častěji. Kromě cvičení s Pamelou jsem se šla projít na pásu do kopečka svižnější chůzí.



Den 7.

Snažím se jíst zdravě, bez hladovění. Jíst normálně, ke svačině jíst jen zdravé věci jako je zelenina nebo ovoce, při nejhorším zdravá tyčinka, která s skládá jen z oříšků a je slepená medem. Dnešek byl totální propadák. Snídaně jako vždyy ovesná kaše, pak to začalo. Sójový suk, milka buchtička s čokoládou, k obědu omeleta, pak zase ke svařině tatranka, polomáčené sušenky a pár hroznů. Večeři jsem zakončila krabím salátem, něčím zdravým. Popravdě jsem na sebe naštvaná, že to zkazím během jednoho dne.
Také jsem byla hrozně vytočená. Šla jsem se uklidnit jógou, ale jelikož, co mě vytočilo, se stále dělo pokoušela jsem se to vyběhat, to nepomohlo, tak jsem mlátila do pytle, až jsem se rozbrečela. Ulevilo se mi.
Když jsem cvičila podle Pamely (už skoro dávám celé video!), při prkně jsem se soustředila na své tělo a zjistila jsem, proč se neudržím v prkně. Moje ruce to nedávají, ihned se unaví. Takže musím začít pravidelně dělat kliky a vratit se, po skoro půl roce, ke kick boxu. Včera jsem zjistila, jak mi to chybělo.
Také musím schodit spodní část břicha. Nějaké rady?

Den 8.

Můj jídelníček je lepší než z předešlého dne. Stáhla jsem si aplikaci Kalorické tabulky, kde se koukám, čeho mám málo. Jsem ráda, že jsem spořádala více bílkovin než tuků, ale mám sakra málo vlákniny. Dnes jsem neměla žadné ovoce a zeleninu, to bude tím. Bohužel nám došla. Ovoce a zeleninu musíme nakupovat skoro každý den, rychle se u nás spořádá.
Jídelníček mám vyvážený pro dnešek. Na dnešek jsem se připravila na cvičení, že se procvičím jógou, pak si zacvičím s Pamelou a poté si zaběhám.
Rozvičila jsem se, pak šla cvičit na břicho. Dnes to pro mě bylo těžší než včera, ale když to srovnám s prvním dnem. Prkno jsem zvládla lépe než včera. Po cvičení jsem si dala ještě jednou prkno na 3 minuty a na bok na 1 minutu. Už vidím změnu na svém břiše a jsem spokojená, jen to spodní břicho.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Tessa Tessa | Web | 20. ledna 2018 v 22:54 | Reagovat

To já mám ráda obojí, filmy i knihy. Jsem docela filmový fanatik. Ale knížek mám tři prd..a nemám to už kam dávat :D. A uplně nejraději mám číst knižní předlohy a srovnávat to pak s filmem, který je podle toho natočený. Teď čekám jak na trní na film Love, Simon, který je podle Probuzení Simona Spiera..ale březen je daleko :D

Hele někde jsem četla (ale ono se to píše skoro všude), že břicho se cvičí v kuchyni. Tak mi vylejzá to spodní bříško.."bříško" (špek). Teď už to není tak děsný, ale je to tam, naštěstí to stahují moje kalhoty, co mi jsou trochu těsný :DD. Když si vezmu volné,je to jak relax pro ten špek a vyplaví se v celé své kráse :D
A cvičení vzládneš za týden s přehledem, v tomhle je tělo fakt zajímavý..jak se přizpůsobí rychle

2 Andey Andey | Web | 21. ledna 2018 v 19:40 | Reagovat

Někdy se nějaký ten prohřešek stane. Já jím zdravě a vyváženě pořád, akorát chci na určitý as opět vyřadit čokoládu, jelikož teď jí jím opět hodně. A cvičení opět flákám, takže bych se chtěla zlepšit.

3 Romi Romi | Web | 21. ledna 2018 v 20:18 | Reagovat

mňam gnocchi :)

4 kristensplace kristensplace | Web | 22. ledna 2018 v 10:25 | Reagovat

celkově břicho je hodně o stravě..
gnocchi bych si dala taky :3 asi si je udělám někdy přes týden :D..
kalorické tabulky jsem taky používala, ale mě to vždycky po čase přestane bavit tam zapisovat :D

5 Adel Adel | Web | 22. ledna 2018 v 17:07 | Reagovat

já u sledování těch kalorií nikdy nevydržela :/

6 leanne leanne | Web | 22. ledna 2018 v 21:47 | Reagovat

Jestli krabí salát děláš ze surimi tyčinek, tak ty moc zdravé nejsou, velká většina je vyrobená z rybích separátů, škrobu a zbytečných dochucovadel a éček :( Ale jako kaloricky na tom asi zle nebudou, jen jsou do úplné zbytečnosti do těla.
Pamela je naprosto nádherná baba <3 Jinak s tím cvičením to mám stejně, jako třeba cviky na nohy a zadek dávám úplně v klidu, ale ruce mám strašně slabé :D Kliků neudělám ani 10, ale taky je to můj snad nejneoblíbenější cvik, i když asi hodně účinný. Radši cvičím ruce s činkama.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama