Pamela Rf day 4,5

17. ledna 2018 v 22:40 | Barbara |  My Day

Den 4.


Tento den probíhal ve zdravém stylu, i když jsem měla sekanou k obědu, ale jako přílohu jsem zvolila zeleninový salát. Večer jsem měla šílenou chuť na sladké, tak jsem si místo nějaké sušenky udělala krupicovou kaši. Jím do sedmé hodiny večer, kaši jsem si udělala v půl osmé? Moc ji nebylo, nebyla krupička, tak jsem kaši měla po dně.
Kdybych mohla, tak bych jedla ráno ovesnou kaši každý den (což dělám), k obědu krupicovou a rovnou i k večeři. Měla jsem období, kdy jsem si ji dělala každý den, jedno jestli jsem měla už oběd nebo večeři, prostě jsem si ji musela dát. Navíc neobsahuje moc kalorií.
Možná přidám recept, jak si dělám ovesnou kaši. Někde jsem četla, že si ji někdo dělal s pudinkem. Někdy to zkusím.
Ohledně cvičení. Před cvičením s Pamelou jsem si dala dvacet minut jógu. Poučila jsem se, že si nemám dávat předtím sprint. Vydržela jsem déle a přestávku na jednu sekundu, kdy jsem si přitiskla nohy k břichu, jsem si dala asi tak v půlce. Ke konci, tedy poslední minutu, jsem trochu odflákla, neviděla jsem na časomíru, neustále jsem se otáčela. Jsem se sebou spokojená.

Den 5.

Ráno začalo krásně, chtěla jsem jít na procházku, ale spadl mi krém na lino a vyklopilo se mi to. Zjistila jsem, že i když se to utře, tak to parádně klouže. Ke snídani jsem si dala ovesnou kaši bez ničeho, jen oslazenou medem a skořicí.
K obědu mamka udělala fazolky s volským okem a kouskem sekaný 30g. Zbyla patka, tak jsme ji rozdělili na tři díly. Fazolky jsem dlouho neměla. Po obědě jsem hned jela do práce. Pochválili mě, tak jsem dost ráda, že zákazník mě chválil. Aspoň budu mít dobrou reklamu. V práci jsem si vzala půlku plátku sekaný se salátem.
Večer jsem si udělala kakao, bolel mě šíleně hlava, tak jsem se to snažila přepít čajem a vodou, pak jsem zkusila kakao. Vyřešil to až prášek. K večeři jsem si udělala instantní polévku. Neměla jsem hlad ani chuť. Bylo to jediné, co mě napadlo.
Popravdě se mi nechtělo cvičit, neměla jsem náladu. Ale musela jsem. Chtěla jsem si předtím zacvičit HIIT, ale dala jsem skákacího panáka, pak ještě něco, nevím jak se cvik nazýval. Video s Pamelou Reif dávám lépe a lépe. Za pár dní to pro mě nebude problém. Jen mám problém s prknem, nevydržím třicet sekund na boku. Na obou rukách to jen tak tak dávám. Musím trénovat. Po Pamele jsem zkusila cvičení na břicho podle Kendall Jenner. Předcvičovala to Gabriella Whited.
Začínám cítit, jak mám břicho pevnější, není ploché, ale pevnější. Už se těším, jak bude vypadat za čtrnáct dní.
Jak se daří vám?

Instagram: https://www.instagram.com/i_am_barbaras/
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 B. B. | Web | 17. ledna 2018 v 23:39 | Reagovat

Já na sladké snídaně a celkově na ovesné kaše nejsem, vůbec mi to nechutná, takže já dávám spíš snídaně slané  a pak k svačině přidávám ovoce. Třeba krupicovou kaši úplně nesnáším:D.

2 Jajinka Jajinka | Web | 18. ledna 2018 v 11:13 | Reagovat

Krupicovou kaši už jsem dlouho neměla, mňam :) Jinak já snídám lupínky s mlékem, jen občas ovesnou kaši, ale z pytlíku. Nejradši mam z Lidlu s chia semínky a brouvkami.
Jinak to cvičení vypadá dobře, ale náročně. Každopádně je to dobrý tip. Až se vycvičím, zkusím to :)

3 Hanka Hanka | Web | 19. ledna 2018 v 15:26 | Reagovat

Já taky miluju na snídani ovesnou kaši, zrovna ji snídám :-))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama